:(

förlåt för mitt tidiga inlägg. det va verkligen super dåligt. men jag kände att jag va tvungen och skriva någe fast jag mådde så dåligt. gårdagen va inge rolig, inte denna dag heller. igår när vi satt och åt hemma hos annika så kände jag att jag va propp mätt, fast jag bara ätit en macka som mat. och ingetting annat på dagen. jag försökte glömma bort att jag hade ont i magen och mådde illa när lina och alla kom till vannala och vi hade lite förfest. när vi satt ute på altanen så kände jag att jag mådde så illa att jag va tvungen att spy. jag tyckte inte det va någe märkvärdigt med de. för det går lite till och från att jag har ont i magen och spyr ibland. det är inge ovanligt tyckte jag. och särsillt när det hade varit varmt ute. efter de, tyckte jag att jag mådde hur bra som helst. skönt tänkte jag! Och jag,ludde,lina & emelie gick upp till sandra. där jag kände mej törstig och helt svimfärdig. jag spyde och spyde och efter ett tag fick jag ge upp. för nu va inte allt som det skulle. fredrik och jag gick hem, och vägen hem kändes längre än va den va! fredrik fick bära min väska och jag fick sätta mej på vägen flera gånger. till slut kom vi fram till annika och jag gick och la mej direkt i sängen och fredrik sörvade mej med allt. efter att legat i sängen i 5 minuter va det toan igen. och sen stallde jag mej i duschen. och fredrik försatte att sörva mej. när jag la mej i sängen igen va jag helt slut. jag fick avslagen julmust och mamma ringde och sa att jag skulle suga på isbitar. vid 10 gick fredrik tillbaka till festen och jag somnade direkt. klockan kvar i 11 ringde lina och väckte mej och va full och glad! :) det va skönt att hon ringde och frågade hur jag mådde men ändå jobbigt och ligga och vara vaken och må så fruktansvärt dåligt. efter samtalet med lina kom svärmor och pysslade om mej och gav mej isbitar jag skulle suga på. klockan halv 12 somnade jag om igen, illamående som fan. vaknade klockan halv 1 och ringde fredrik som va på väg hem. när han kom hem hade han också ont i magen och sen va det dax för toa besök för han också. jag va nöjd och glad att jag hade behölt både vatten och julmust, men man ska inte ta ut förskott i för väg. eftersom både spyde och va inte ett dugg trötta så la vi oss i tv rummet och kollade på film. fredrik somnade, men jag va vaken tills halv 4 då jag väkte honom och vi förflyttade oss till sovrummet. där vi låg på varsin säng med spyhink i mellan. så mysigt va den lördag kvällen! ;/ idag vaknade vi klockan 10 idag och ringde mamma som kom och hämtade oss och skjussade hem oss till katrineholm. det va skönt att komma hem. men bilresan va jobbigt. djupa andetag hela vägen! när vi väl va framme så va det bara 4 trappor att gå upp för. när jag kom upp till våran våning trodde jag att jag skulle svimma. det va så himla jobbigt! hela denna dag har jag legat och kollat på film efter film och fredrik har sovit. skönt för honom! idag har vi druckit vatten, avslagen cola och blåbärssoppa. jag är stolt! det är jobbigt med klumpen i halsen, ont i magen och illamåendet hela tiden. har aldrig mått så här dåligt när jag har varit magsjuk. :( kommer inte ihåg att det va så svårt och jobbigt. nu ska jag lägga mej i sängen igen och kolla på en film med fredrik, om han inte redan har somnat. hoppas jag mår bättre imorgon! jag önskar så.

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0