fix

ensam hemma igen, han har nog lämnat mej! ;O
fredrik åkte för en timme sen och skulle göra en sak med sina kusiner & bröder.
det verkade jätte roligt, men jag har inte tid & pengar.
jag hittade nyss kläder in för kväll. fick lite panik, när jag verkligen inte hittade någe.
men nu är det klart, och snart ska jag platta håret och smika mej lite.
så jag är lite klar tills jag kommer hem till lina.
jag har ont i huvet, jag blir galen. jag har tagit en ipren, men det hjälper inte!
det kanske släpper om jag äter någe. hoppas!
jag måste börja packa ner alla saker som jag ska ha med mej.
så jag inte glömmer de, alkoholen är viktigast! ;)
nu ska jag fixa lite till, sen ska jag lägga mej och kolla på film.
ha en bra lördag, det ska jag!

tutten & rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0