lördag

nu sitter jag hemma och softar. äter lite godis och dricker smultronsoda! :) jätte gott. vaknade kl halv 12 idag med världens snyggaste frilla. tog kort på den, men inget jag lägger upp! ;P eftersom det va så fint väder idag så kom annika och hämtade oss vid halv 3 och vi åkte till vingåker och softade. hur skönt som helst ute. fredrik höll på med sin cross och jag & annika snacka skit och fixa i trädgården. sen kom fredriks mormor med smörgåstårta. innan vi gick till bussen så gick vi över till grannen och kollade på deras nyfödda bebis. hur söt som helst! jag ville bara ta henne med mej hem! tänk att man kan vara så liten. fredrik tumme va lika stor som hennes ena fot. sjukt! tänk att man själv har varit så liten. :) efter vi hade varit där en stund, så gick vi till bussen och åkte hem. när vi kom in till stan gick vi och köpte mat. hur gott som helst! :) efter maten så kollade vi på film. och nu ska vi spela monopol! :) hoppas jag vinner. det här har varit en super bra lördag! :)

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0