onsdag

vilken dag! det känns som den aldrig tar slut.
skolan som vanligt, kändes som skolan va ovanligt skön idag.
men jag kanske bara inbillar mej! ;P
efter skolan gick jag & matilda till körskolan och pluggade teori på datorn.
fan va duktiga vi va! jag är stolt över mej själv.
visste inte att jag kunde så mycket! :)
efter de, gick jag hem och där stog maten och väntade på mej!
sen har jag pluggat in för provet imorgon, känner mej säker.
får hoppas att jag känner så imorgon också!
första lektionen imorgon är idrott, stavgång står på schemat!
efter skolan ska jag & emelie sola, så vi får mer färg.
imorgon ska hon även färg mitt hår, får se vilken färg de blir.
jag håller på och velar som fan! =S kan inte bestämma mej!
men det blir säkert bra. hur det än blir! =P
imorgon kväll blir det djulö med spel, alkohol & självklart skratt!
det är vi nog bäst på, att skratta. det gör vi konstant! :)
men jag älskar det, sen blir det stan lite senare mot natten!
nu ska jag plocka upp här eftersom fredrik ska ha förfest här imorgon.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0