puss

jag sitter här, ensam!
fredrik har varit i vingåker hela dagen och kört cross. hans nya kärlek! ;P
han kommer bo i vingåker nu! stackars mej, blir lämnad för en cross.
han kommer hem ungefär vid halv 10, han skulle ta någon buss.
jag diskar och lagar mat samtidigt. det blir stekt potatis, köttbullar & gräddsås. mums!
jag är super hungrig. har inte ätit sen 1 hos mamma. så det börjar bli dags nu!
det gick bra hos tandläkarn. men jag har lite ont i munnen. men det kunde vara så några dar sa han.
så det är väl bara och tacka & vara glad då.
det behövs städas här lite ser jag, det ligger smutskläder lite här och där.
jag diskade nyss berget med disk. fast det va fredriks.
va tvungen eftersom annars hade jag inte kunnat laga mat.
ikväll blir det naturgodis, fanta & en bra film. de behöver jag nu!
imorgon ska jag & brudarna grilla hemma hos lina innan festen. yeah!
nu ska jag städa upp alla kläder så vi kommer fram här i lägenheten.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0