tisdag

guuud, jag visste inte vilken dag det va idag. satt hur länge som helst nu och tänkte. :) idag vaknade jag klockan 9 och kände att jag va tvugen att gå upp, imorgon ska jag ju upp ännu tidigare. =S fredrik låg brevid mej? hmm, skulle inte han till skolan? jag väckte honom och frågade, men han skulle stanna hemma idag för han hade ont i magen. men så farligt tror jag inte att det va för nu är han iväg och tränar. ;P imorse när jag låg i sängen så hörde jag någe, och då va det posten. och då va det post från sommarjobbet. så 6 - 26 juli ska jag jobba. och sen blir det kanske mer, det får vi se. Så den 9 juni ska jag dit och då ska jag få delegering för medicin. det känns verkligen som man börjar komma in i vuxen världen!  jag fick sommarjobb där jag ville, så jag är hur nöjd som helst! :) idag mår jag mycket bättre, har ont i huvet. men jag får leva på ipren ett tag. ;P och idag har jag ätit pastasallad. det va gott! sen ikväll blir det hamburgare! mums. och idag har jag även pluggat, och imorgon blir det mer. men nu ska jag städa upp här lite! :)

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0