tisdag

igår va det skola igen. ganska så skön dag.
jag åkte till vingåker vid 12 och fixade nytt bankkort.
så det kommer väl någon dag.
när jag kom hem så pluggade jag, sen vart det mat.
vid halv 8 gick jag & emelie och solade. och sen ut och gick.
det va mysigt! på torsdag ska vi sola igen! :)
kul och få lite färg till bikinin ska på!

just nu sitter jag och kollar på tv.
ska snart sätta mej och plugga till provet på torsdag.
och nu kom fredrik och frågade om vi ville vara hund vakt på fredag.
och själv klart vill vi de. vi ska kolla lite hur det funkar och så,
innan annika bestämmer sig.  men 1 mil om dagen? det är lite jobbigt kanske.
så på fredag blir det vingåker och vara hundvakt. annika ska till norrköping.
det ska bli kul! :) jag längtar!
nu ska jag sätta mej och plugga!
puss!


lägger ut en bild på svärmor & Saska. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0