tisdag

igår va jag på ikea och marieberg och allt va vi nu va. :) kom hem klockan halv 10 i katrineholm. man va ganska trött efter dagen. så det va skönt att krypa ner i sängen. :) igår köpte vi inte så mycket på ikea, men saker som vi inte hade tänkt och köpa. fredrik va inte med, så han kunde inte stoppa mej. När jag kommer ut från ikea med massa saker. så säger fredrik samma sak hela tiden; "jag visste att du skulle tappa kontrollen." men den här gången gillade han de jag hade köpt. så det va ju lyckat! :) igår köpte jag även lite kläder till mej själv.
t-shirt - 129 kr
armband - 99 kr
shorts - 25
kr
nu ska jag sminka mej, sen ska jag gå och köpa någe gott! sen ska jag ta 12,48 bussen till vialla och träffa brudarna. vi ska ha picknick! :) mysigt som fan!

/ sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0