torsdag

redan torsdag? fan va fort lovet har gått! ;/ vill inte börja skolan igen. men det är bara 5 arbets veckor kvar i skolan sen blir det bara lek och skoj i skolan. det gillar vi! :) pappa kom hit klockan 2 och åt mat. det va mysigt! sist jag träffade honom va dagen innan jag åkte till åre. och det va ett bra tag sen! :) på söndag åker jag och kanske fredrik till norrköping och stannar där tills tisdag. det ska bli skoj!  jag har fått en ny säng, en större. så då slipper vi trängas så himla mycket. eller så får jag ligga där själv dom nätterna. får se hur det blir! :) pappa gav oss en choklad ask istället för påsk ägg. men det gör inge. den va inte så liten heller. ;P senare ikväll ska jag åka till sandra och sova över där. det ska bli mysigt. imorgon blir det middag hos mamma klockan 12. :) och på lördag ska vi till vingåker igen och äta och sen på fest på kvällen. nu är det verkligen full bokat hela helgen! men det gillar jag! :) nu ska jag gå och lägga mej i sängen och kramas med fredrik!

pussss! / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0