torsdag

jag ska snart gå och lägga mej.
jag har inte hunnit skriva här på ett tag, har både glömt bort det och haft annat och göra.
imorgon är det fredag, det ska bli skönt med helg!
idag har jag hunnit plugga, spela sims & bakat! mums.
fredrik kom hem för en stund sen, och han är super glad för han har köpt en ny cross! :)
imorgon blir det bara 2 lektioner, sen måste jag åka med 10:50 till vingåker.
för jag ska till tandläkarn och göra det sista med tänderna innan tandställningen ska bort!
och den ska bort på tisdag morgon. jag längtar som tusan!
efter tandläkarn ska jag till mamma och äta sen ska jag överningsköra in till stan.
på lördag blir det party, jag är taggad. hoppas jag inte blir magsjuk igen! ;P
nu ska jag lägga mej i sängen en stund innan det är dags för att sova och pussa på fredrik.

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0