torsdag

jag har inte hunnit skrivit på ett tag.
tänkte att jag skulle skippa och skriva idag igen,
men jag ångrade mej.
imorgon är det fredag, och det betyder helg!
imorgon ska jag med bussen till vingåker och fira Margareta som fyller 60!
och sen ska vi sova hos annika och sen ska jag steka på lördan i solen.
och åka motorcykel och hälsa på en hund som annika vill ha! :)
och på kvällen blir det grilla hemma hos fia.
sen på söndag är det tvätt, städa & plugga som gäller.
nu börjar jag med hårdkörning med körkortet.
jag och matilda ska gå till trafiken skolan 1 gång i veckan.
och sen ska jag övningsköra med trafikskolan 1 gång i veckan.
måste ha körkortet nu nu nu nu!
nu orkar jag inte skriva någe mer.
nu ska jag lägga mej i sängen och pussas med fredrik.
kommer kanske inte skriva på ett tag, kanske inte kommer att ha tillgång till dator.
puss, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0