torsdag

lika fint väder det är idag, som igår. :) det värsta med det här vädret är, att det blir så varmt i våran lägenhet. solen ligger på åt vårat håll, så det är ljust och fint. men man svettas bara man går från sovrummet till köket. undra hur det kommer bli i sommar? de är skönt att man kan öppna ett fönster så det fläktar in lite. :) vädret ger mej ork, jag känner mej piggare än aldrig förr. fast inte pigg på att plugga. =/ men jag måste nog sätta igång snart med skiten. efter pluggandet, så ska jag nog städa upp här. det ser ut som fan! asså jag förstår inte, i onsdags plockade jag undan allt som låg på golvet. och igår så sparkade jag de åt sidan. men nu orkar jag inte trampa på det längre, så nu måste jag fixa de. ska nog ta en promenad i skogen sen också. det vore mysigt! :) hoppas jag får med min käraste! de är ju trevligt med sällskap. :) idag blir det nog en rolig eftermiddag & kväll, båda är på väldigt bra humör. fredrik kom hem för 20 min sen. och jag har redan skrattat så jag har ont i magen och ont i kinderna. han får verkligen mej att skratta! =D

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0