07:20

godmorgon!
jag är uppe med tuppen.
just nu sitter jag och sminkar mej lite,
ska snart ta på mej och platta håret. ;p
idag jobbar jag 8 - 18. inte kul, men jag hoppas det går fort.
som det gjorde igår. tiden bara rann iväg!
pratade med pappa igår, så på måndag eller tisdag åker jag.
och kommer hem på fredan. det ska bli skönt och komma iväg och umgås med familjen.
det ska ju bli fint väder, så det är perfekt och vara vid havet då! :)
igår kväll åt jag & fredrik god mat, låg i sängen med värsta godis påsen och myste.
kl 11 va båda helt slut, kan bro på att båda ligger och kippar efter anda. ;p
inte roligt att vara förkyld. =S idag är det värre än vanligt!
idag efter jobbet ska jag kanske ta en buss till baggetorp och grilla med fredriks familj.
vi får se, annars så ska jag och fredrik hitta på något. jag vet nog redan! ;)
nu ska jag göra mej klar.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0