15:43

nu sitter jag i soffan med en fläkt som blåser hela tiden på mej.
anton & fredrik sitter och klagar hela tiden. " det är för varmt!"
dom har glömt att deras fläkt står och blåser på mej,
jag tänker inte säga något förns jag går till jobbet. ;p
har nyss duschat och ätit korvstroganoff.
kl 5 börjar jag jobba. efter jobbet ska jag gå till konsum och köpa ostbollar.
är skit sugen på det, får se om jag är det efter jobbet med. :)
när jag kommer hem ska jag lägga mej och läsa teori. ska läsa ut boken.
det har man ju inte gjort 100 gånger?! men men, det kommer nog gå fint.
imorgon när jag vaknar ska jag gå till körskolan och sitta där några timmar.
skönt och komma bort från 2 datanördar och massa saker på golvet! ;p
den här veckan kommer gå fort.

här är mitt schema för veckan!
Måndag; körskolan, städa & spela spel med fredrik.
Tisdag: Vingåker till mamma hela dagen!
Onsdag; Skolan, sen jobba 4 - halv 9.
Torsdag; Skolan, sen norrköping.
Fredag; Skolan, sen fira lina.

som ni ser, så har jag något och göra hela tiden! ;)
nu ska jag städa upp här lite innan jobbet!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0