16:15

nu ligger jag i soffan hemma och försöker andas.
det går väl så där. mår illa och är yr i huvet. =S
jag ska ligga här ett tag till och hoppas på att alvedonen värkar.
idag har jag jobbet, dagen gick så himla fort.
jag fick ingen rast kl 2, som jag hade hoppats på.
det fanns inte tillräckligt med personal, så jag fick inte krama fia & emelie hejdå.
men eftersom jag inte fick någon rast så fick jag sluta halv 4.
det va väl skönt på sätt och viss. men jag hade hellre haft rast! ;p
jag ska städa upp här, diska och sen gå till konsum och handla.
ska handla lite gott till kvällen, orkar inte gå till willys när jag mår så här.
nu ska jag ringa pappa och snacka skit,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0