19:35

nu ska jag snart lägga mej i sängen igen och mysa med fredrik!
men först måste jag skriva ett inlägg. kommer inte hinna det imorgon! ;p
idag åkte vi till vingåker och åt hos mormor, hennes mat är bäst!
vi va kvar där ett tag sen, åkte vi och hämtade ut busskorten.
så jälva skönt och att ha ett busskort nu! saknar som fan.
sen körde jag in till stan till öb och willys, äntligen har vi köpt en tårkställning!
ska inviga den på lördag. ;p sen skulle vi inte ha så mycket mer.
haha, trodde vi ja! det va ju fan extra pris på allt på willys. så ikväll åt vi kycklingspett.
as gott! och billigt. ;p snart blir det majskolvar med smör och salt.
hur gott är inte det? :) älskar det!
nu ska jag fixa de, och sen lägga mej i sängen!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0