21:43

jag är trött, är helt slut i kroppen!
det här har varit en underbar helg.
är inte så ofta i norrköping över helgerna.
men det här va riktigt skönt.
idag cyklade jag & sandra ner på stan,
jag köpte en sak. men ska shoppa mer när jag har fått min lön.
hittade massor av saker jag vill ha! ^^
efter det cyklade vi hem till farmor och fikade.
och spelade skipbo så klart! det gör man alltid hos farmor.
och alltid lika kul är det. :) sen va det hem igen och nörda framför datorn.
sen vart det mat och efter det åkte jag & pappa ut och övningskörde!
vi körde i stan, och han sa höger, vänster eller att jag skulle följa skyltar.
imorgon bär det av mot katrineholm, skolan börjar.
skönt på ett viss, men jag är inte lika taggad.
men jag måste bli det. måste bli piggare också!
nu ska jag ta och sätta på en film och krypa ner i sängen,
ska upp 5 imorgon, woho! men jag får ju övningsköra! ;p
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0