22:09

nu ligger jag i soffan. har legat här hela dagen typ! ;p
på onsdag börjar man skolan, jag vill verkligen inte!
jag vill börja jobba, förut ville jag inte det. men nu vill jag det.
få egen ekonomi, välja saker man ska köpa och sånt.
det är så mycket jag skulle vilja ha nu. ny tv, bil, resa, tattuera mej m.m.
sen kan jag inte bestämma mej för vad jag ska göra,
om jag ska plugga vidare direkt eller vänta en stund?
nästa vecka så ska jag åka till pappa, då ska jag be om råd & hjälp.
sen när vi börjar skolan, ska jag gå till syon och snacka med hene.
jag måste veta lite vad jag ska ha för änmen gjorda, innan jag söker in.
det känns ganska tryggt just nu och veta hur jag vill ha mitt liv.
slut snackat om det, nu ska jag lägga mej i sängen & kolla på film med fredrik!
puss!

Kommentarer
Postat av: veronica

Vad ska du göra för tatuering dig ??

2009-08-14 @ 16:21:58
URL: http://veronicaanderssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0