hejdå!

godmorgon!
nu ligger jag i sängen och hostar som fan.
det vart ändrade planer igår, så jag åker redan idag.
kl 3 går tåget till norrköping, sen ska jag sitta på en buss 1 tim & 30 min.
sen tror jag pappa kommer och hämtar mej med bilen i valdermarsvik,
för då kan jag köra. hoppas inte båten! ;p
jag är framme i valdermarsvik kl 6, ska gå in och kolla och skriva upp alla tider.
det är mycket man måste ha koll på. ;p
jag ska snart packa allt och sedan ta det lugnt och vänta på att jag ska åka. ;p
fredrik ligger fort farande och sover, jag funderar på om jag ska gå till apoteket nu.
men nu kommer det inte bli så mycket uppdaterat här nu, det finns internet där nere.
men inget jag vill sitta framför när jag är på landet och har havet brevid mej. :)
nu ska jag kila, kommer hem torsdag eller fredag. vi får se! ;p
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0