lördag

nu sitter jag i vardagsrummet med emelie brevid mej,
vi sitter här och äter choklad och kollar på tv.
igår jobbade jag 16-21. efter det blev det fest!
skulle jobba 07 - 12 idag. inte lika kul!
kom hem runt 3 på natten och åt oxpytt, duschade och byte om.
sen runt halv 6 så gick jag och la mej färdig och gå till jobbet.
alla sov och det fanns ingetting och göra.
vaknade kl 06:53, jag hade försovit mej!
började om 7 minuter. det va bara att springa till jobbet.
det va riktigt tufft dom första 2 timmarna, när man bara satt i soffan.
då kände man att jag inte hade sovit på hela natten.
men sen när man kom igång, så vart jag hur pigg som helst! :)
jag hade tänkt att jag skulle gå och lägga mej när jag kom hem.
men jag va inte ett dugg trött, jag kommer nog känna av det imorgon.
ikväll blir det fest igen! fett kul igår, träffade trevligt folk, mina bröder & svärmor. ;p
nu orkar jag inte skriva mer, nu vet ni vad som händer i mitt liv.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0