onsdag

nu sitter jag framför datorn som jag har gjort hela dagen.
både jag & fredrik har varit nördar. han har spelat wow och jag sims.
men man får vara de ibland. det va så länge sen jag spelade! ;p
igår åkte vi ut i skogen och plockade blåbär, så idag bakade jag blåbärsmuffins.
sist annika & fredrik va ute i skogen så la annika ifrån sig zaskas koppel någon stans i skogen.
och sen igår så hittade jag det! jag fattar inte hur jag kan ha sån tur. likdant med förlovningsringen! ;p
så om ni vill hitta något någon gång, så kan jag säkert hitta det! ;)
nu ligger disken i blöt, sen ska jag börja med maten. idag blir det tacopaj, mums! :)
fredrik är i baggetorp och bygger båt. så jag ska ringa och se när han kommer hem!
imorgon ska jag till körskolan och sitta där några timmar. ska va lite duktig! :)
nu ska jag diska klart, sen lägga mej en sväng på soffan.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0