26 December.

Goddag!
i onsdags firade jag jul hemma hos mamma.
det va riktigt mysigt! :) fick många fina saker.
på torsdags morgonen åkte jag till norrköping.
där firade jag jul med pappa och 14 personer till.
Fick många fina saker där med, så jag är nöjd! :)
igår morse åkte jag hem till mormor och åt kalkon.
så gott det är! fick med mej matlåder hem. mums!
Tog sedan halv 7 buss till emelie, och senare på kvällen blev det krogen!
Vid halv 2 gick jag och fredrik hem, sen vid 2 gick vi ut och gick.
han mådde lite dåligt, han mår som han förtjänar idag! haha

Det här fick jag i julklapp:
Pengar
camera batteri + väska.
eltandborste
smörgåsgrill
pyjamas
matlådor
hudprodukter
äggkokare
5 handdukar
tofflor
choklade ask
morgonrock
spel
en tavla
marsipan
klocka
halsband




jag älskar marsipan.


vi körde julklappsleken hemma hos pappa som vi gör varje år!
jag vann en godis "skål", tee och en brödkorg!


Vid 11 gick jag ner till stan för att byta mina pyjamasbyxor jag fick.
dom var för stora, men det fanns inte mindre. Så jag tog ett nattlinne istället.
det va ju rea på hm, och jag har tittat på den här skjortan länge.
och nu va den på rea, 100 kr. så jag köpte den direkt! :)


puss på den!

Nu ska jag och fredrik åka till willys och handla mat.
och sen ska vi köpa någon julklapp för 50 spänn var.
Vi ska till fredriks farmor och farfar ikväll och fira jul.
vi ska köra julklappsleken där också. fett roligt!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0