5 December!

hejsan!
det va länge sen, jag har inte haft tid med bloggen.
och inte med något annat heller för den delen!
idag är det lördag, jag vaknade halv 12 av att fredrik pussade på mej.
finns inget bättre än att vakna på det sättet!
idag blir en lugn dag och jag ska göra allt jag inte ha hunnit med.
jag & fredrik hann inte julpynta förra söndan. så idag blir det av istället!
vi ska även åka till willys och handla in för kvällen och växtnäring.
mina växter håller på och dör! fanfan. fredrik förstår sig inte på det heller.
ikväll ska fredrik och jag äta gott och spela massa spel.
vi har redan bestämmt i vilken ordning vi ska spela dom i också! ;P
nu ska jag sprina ner till källaren och leta julpynt!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0