20:49

Hejsan!
vi kom hem från vingåker för 1 timme sen.
mamma fyller år idag, grattis till henne! :)
innan vi åkte hem åkte vi till ica och
handlade julmust och kyckling & curry macka! :)
så himla gott! så nu har jag legat i soffan och käkat den.
nu kollar jag på mammas pojkar och sorterar tvätt.
ska fortsätta efter de om jag orkar. vi får se!
snart börjar det igen, det är reklam nu!

så här ser det ut hemma hos oss när vi har tvättat;

vårat så kallade matbord.


våran så kallade soffa.


vårat vardagsrum!
det är inte lätt när man har en liten lägenhet.

idag köpte jag även en sak till fredrik! :)



han vart jätte glad!
jag tyckte den va jätte fin.
vad tycker ni? :)

nu ska jag fortsätta kolla på tv,
tack & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0