min tisdag

Imorse när jag vaknade så var jag sjukt trött.
så ikväll blir det sängen tidigt! :)
idag har jag & fredrik lagat mat ihop.
vi har även spelat monopol, druckit te och ätit lussekatt!
pappa kom idag med ett skåp som vi har fått av dom!

Innan;


Efter;

Vad tycker ni?
jag tyckte det blev skit bra!

Igår köpte jag även en julgran och jag kunde inte vänta längre.
Så jag satte upp den och pyntade den för en liten stund sen!
Så jävla snygg, har aldrig sett en snyggaste gran! ;)


vi hittade pynt på ikea som hette kotte!
det var jag bara tvungen att köpa. :)


våran gran!
jag är jätte nöjd.
Fredrik också, fast han inte ville ha någon gran.
så det är ju bara posetivt. :)

Just nu har jag hårfärg i huvet. Så nu ska jag hoppa in i duschen med fredrik.
Sen blir det film och inte vilken som helst, Svanprinsessan! haha
puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

haha ja men då så, då kommer den upp på fredag ;D



Btw snygg gran ni har :)

2009-12-08 @ 22:08:36
URL: http://ewwanygren.blogg.se/
Postat av: Simone

tack så mycket! :)

jag är så nöjd med den.

2009-12-09 @ 07:12:57
Postat av: Anonym

Så snygg den blev! /Pernilla

2009-12-09 @ 17:56:22
Postat av: Pernilla

Vilken gran! Snyggt!

2009-12-09 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0