söndag

just nu ligger jag och Zaska i soffan under en filt.
jag fryser, tur att hon är varm och go! :)
jag har nyss gjort klart idrotts uppgiften och skickat iväg den.
fredrik och hans pappa är i baggetorp med våran bil,
jag hoppas dom kan laga den. så jag fick låna anders bil förut.
fyfan, va annorlunda alla bilar är. jag såg knappt över ratten. ;/
jag trivs med saaben, så den tänker jag ha kvar tills den inte orkar mer.
idag har jag även satt snöre på alla 48 kulor som vi ska hänga i granen. :)
nu är det bara granen som saknas, sen är det julstämning här tycker jag!
imorgon blir det marieberg, så jag ska skriva en lista till allt jag ska köpa.
nu snarkar Zaska och jag ska kolla på tv.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0