alla hjärtans dag.

igår ringde jag Fredrik kl halv 2, och frågade när bussen va i stan och när han kom hem. Han sa att han va i stan kl 2 med bussen, så jag gick och la mej. Efter några hey baberiba avsnitt så ringde jag honom kvar över 2. Då hade bussen precis lämnat björkvik. Så jag sa att jag orkar inte vara vaken längre. Efter samtalet somnade jag direkt. Men vaknade senare med en hamburgare i ansiktet, att någon försökte trycka in den i munnen. Jag slog bort hamburgaren och satte mej upp och där satt fredrik och käkade hamburgare från mcdonalds. " oj, jag trodde du ville ha!" han är ju knäpp. jag låg och sov och han trodde jag ville ha hamburgare? det va ju snällt av honom att köpa med 2 hambrugare till mej, som han smokade i sig. ;P jag kollade på klockan och den va halv 4. jag försökte få en utredning på vart han hade vart, men det gick inte så bra. Så jag får väl fråga honom idag. Jag förstår inte hur han kom på att han skulle köpa hamburgare? ;P men men, nu ligger han i sängen och sover. Han vaknade halv 10 och väckte mej, sen somnade han om själv. Men jag kunde inte de. Så nyss va jag nere och köpte ny bakade baguetter. Ska snart göra varm choklad och ge honom frukost på sängen. Men jag tänkte att han skulle få sova en stund till, annars kommer han vara trött hela dagen. ;) Men nu ska jag sluta skriver, skriver kanske senare. :)

simone hjärta fredrik

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0