första dagen på lovet,

idag är det måndag och första dagen på lovet! :) idag sov jag & fredrik till kl halv 11 sen ringde hans mamma och väckte oss, hon hade glömt bort att vi har lov. men vi gick inte upp för de, vi låg och kollade på film och myste! vi lämnade inte sängen förns klockan vart 1, då gick jag upp och satte mej i vardagsrummet och kollade på massor av rosa avsnitt. och det har jag underhållit mej med idag, och sen kom emelie och lina hit en sväng och vi spelade gh och fikade! :) sen lämnade fredrik,emelie & lina mej här hemma, sittande framför tv och kollade på annorlunda famlij. fy fan, va duktiga dom är! förstår inte hur man orkar ha 10 barn, är helt imponerad på dom! men nu ska jag fixa iordning min överrasking till fredrik, tills han har kommit ut från duschen! :) hihi, jag är så påhittig! och imorgon åker vi till norrköping och shoppar. jippi! :)


jag älskar dig <3


/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0