fredag

nu sitter jag med hårfärg i håret. fick för mej att jag skulle färga de! :) tog sov morgon i morse. de va skönt. sen va det bara 2 lektioner. efter svenskan så åkte jag & brudarna och åt på stan. sen tillbaka igen och hade medicinsk grundkurs med barbro, ingen jobbig lektion direkt. ;) efter de så åkte jag & emelie och gymmade. och nu sitter jag hemma! :) efter jag har färgat håret och duschat. så ska jag städa upp här hemma. det ligger kläder och lite allt möjligt här hemma. och det kan vara bra och städa upp eftersom fredrik ska ha några kompisar här ikväll. ;P sen blir det laga mat och göra mej iordning. för ikväll blir det party! :) nu orkar jag inte skriva mer, skriver mer ikväll om jag hinner och orkar. ;)

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0