fredag kväll,

guuud, vad jag sov bra inatt. har inte sovit bra på länge. så det va riktigt skönt! ville inte gå upp imorse, men jag kände att jag måste. för annars så blir dagen så kort. kl 10 satte jag mej med frukost och böcker. jag satt och pluggade i 2 timmar innan jag gick ner på stan och träffade fia & emelie. :)  sen gick dom till bussen och jag gick och kollade lite på lindex och handlade lite mat. ;P sen gick jag hem och lagade mat och städade. sen kom fredrik hem och vi la oss i sängen och kollade på svampbob fyrkant . ;P  sen gick jag till jobbet. dagen gick fort, skönt! nu sitter jag hemma och hade tänkt att jag skulle hoppa in i duschen och bara ta hand om mej själv. men nu kom fredrik hem med några grabbar, och här sitter jag i pjyamas. att man inte hann och ta på sig någe annat, =/ men här bor jag, så jag får gå runt hur jag vill. imorgon började jag kvart i 7. men jag orkar inte gå och lägga mej tidigt. eller jag är inte trött. men inte senare än 12 har jag bestämt mej för. ;P nu ska jag kolla om jag hittar någe kul och titta på. :)

ha en bra fredag kväll! / sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0