fredag

idag är det fredag, och sista dagen på lovet. jävlar va fort lovet har gått! och på måndag är det tillbaka till skolan, och det vill jag inte! =/ men men, man måste ju. och jag måste orka plugga! skit samma, det ska jag göra på söndag. och det är 2 dagar kvar! :) dom här dagarna jag har varit i norrköping. har varit super! jag har shoppat en jacka, ett par jeans, en tröja, 2 nagellack och 3 par örhängen. känner mej nöjd med de! :) inget köpt i onödan, allt har behövs. :) förutom örhängena då, men dom kostade bara 30 kr! ^^ igår kväll kl 8. så fick jag för mej att jag skulle möblera om. fredrik orkade inte bry sig längre, så han gick och diskade. så jag fick sköta det här själv. ;P så nu är sovrummet om möblerat. :) mamma ringde och väckte mej kl 10 och sa att dom skulle komma snart. så jag sprang till duschen. och sen satte mej här, men jag ska snart föna håret och sen ta på mej någe. mamma ska hjälpa mej med lite saker, sen ska vi åka och stor handla. jag låter fredrik sova istället. så ringer jag honom när jag är på väg hem. :) och ikväll blir det tjejmiddag hos evelina. och jag ska vara nykter! så ikväll ska jag ta kort. ;D nu måste jag skynda mej. heeeeej

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0