lördag

imorse när jag vaknade trodde jag att det va söndag, och jag har trott det hela tiden. men det är ju bara lördag. skönt! :) igår somnade jag halv 5. usss! Och vaknade halv 1 imorse. det va skönt och sova länge. men dagen blir så kort. och det gillar jag inte. idag mår jag inge bra fysiskt eller pyskiskt. så jag kommer nog bara vara hemma idag. nu sitter jag och kollar på tv, men det finns inge kul och se på. så jag ska snart diska och plocka iordning på saker här hemma. det ligger saker överallt. jag hade lite bråttom igår, så jag slängde saker överallt. jag vill gå ut och gå idag, men jag vet inte om jag orkar. jag orkar knappt hålla ögonen öppna. nu ska jag sluta skriva. skriver kanske mer ikväll, och berättar vad jag har hittat på. om jag hittar på någe.

ibumetin, dagens drog! / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0