Simone

imorgon börjar mitt nya liv!
jag är trött konstant. bara och böja sig ner och ta på mej skon känns jobbigt! och allt känns jobbigt och göra. fast egentligen har jag så jävla mycket energi. och så känner jag mej deppig konstant. det känns som om jag inte vet vart jag har mej själv. ibland har jag jätte bra självförtroende, men helt plötsligt finns det inte. men nu ska jag ändra på de. nu ska jag ta tagi i mej själv, och mitt liv. jag ska börja bjuda på mej själv, för det är riktiga simone. hon försann, men nu ska hon komma tillbaka. om jag ska vara duktig och plugga ska jag verkligen plugga och vara konsentrerad. annars kan jag lika gärna göra någe annat som behövs. och man behöver inte plugga varje dag! man får faktist slappa. fast det är vardag. jag ska åka till min mamma och pappa mera. känner att jag behöver lite vuxet sällskap ibland i vardan. och få slippa vara vuxen och ta så mycket ansvar en stund. sen ska jag börja övningsköra mera, och ta tag i det här. så det blir något körkort. men jag är ju på god väg! Och på allt det här så ska jag börja äta nyttigare. frukt och grönt äter jag redan. men mer mörkt bröd och fullkorn! jag vet att fredrik hatar det. men om han ska bo ihop med mej, så måste han stå ut! Det bästa till sist, jag och emelie ska börja träna! jag är glad att vi ska göra det tillsammans, då kan vi peppa varandra! På onsdag börjar vi med träning, jag är så taggad!

nu jävlar börjar mitt nya liv, och jag älskar det! / sw

Kommentarer
Postat av: Emelie

åååh, det blir så bra! jag vill verkligen det här nu!

2009-02-24 @ 22:26:03
URL: http://demelie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0