måndag kväll,

jag kom hem för en halv timme sen. fick handla lite frukost innan jag gick hem. så man har någe och äta imorgon bitti. :) ska snart kolla vad jag ska ha med mej, allt är ju redan packat. men jag måste kolla så jag har med mej allt. imorgon skulle det bli kallt, så det gäller att man har underställ. ;D tur att jag är väl utrustad med det mästa. de är min pappa som är så bra på sånt, vad man ska ha på sig. i olika väder. :) när jag handlade frukost, så köpte jag glass till fredrik. nu väntar jag bara på att han ska komma hem från gymmet, så ska vi kolla på film och mysa! igalla fall en stund, måste sova tidigt. men det har jag aldrig problem med. :) inatt vaknade jag kl 2 av att fredrik satt framför datorn. jag trodde han skulle till skolan, men han kunde inte sova. bara jag lägger mej ner så somnar jag, det är så skönt! stackars fredrik som får ligga där brevid och kolla på film själv. men jag kan verkligen inte hålla mej vaken. ;p nu ska jag kolla igenom mina saker, och ta fram vad jag ska ha på mej imorgon! :) längtar, men nu är det nära! :)

god natt! / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0