måndag,

nu sitter jag och lyssnar på musik från mtv, och kollar på blocket på katter. jag är lite sugen, och det går lite upp och ner. när man är och hälsar på hos mamma eller hos pappa så blir jag sugen! det är så mysigt, och bråka eller mysa med dom! men jag tror inte det kommer bli någon katt en på ett tag. jag vill inte stänga in katten i lägenheten, jag kommer tycka synd om den varje gång jag går. =/ fredriks mamma väntar ju på att jag ska skaffa hund. och jag väntar på henne. ;) jag tror inte hon kommer kunna vara utan hund. hon har alltid haft hund. så jag hoppas hon skaffar en! :) men jag tänker inte skaffa hund så länge jag bor här och går i skolan. jag kommer inte ha ork och tid att gå ut med den. så det får nog bli om några år. men fredrik säger ibland att han vill ha hund och ibland katt. men sen när jag blir seriös i samtalet så ångrar han sig, när han kommer på allt han måste göra! ;P men slut pratat om de! idag har verkligen varit en toppen dag. guuud, jag är så glad. allt känns så bra! :) idag på jobbet så har det varit så mycket och göra. så det har inte funnis någon död tid. jag & en tant har spelat fia med knuff. men det va många frågar. "är jag grön?" , "är det här jag?". men det är bara att hålla tålamodet. och svara på samma frågor hela tiden. men hon tycker det va så kul. hon satt och skrattade hela tiden, och det kändes bra. att göra henne så glad. :) sen har vi suttit och kollat på slalom på tv. så det har bara varit hon & jag idag. :) sen när jag kom hem så gick jag och fredrik och handlade på willys och sen hem igen och äta. sen när vi låg och degade i soffan så ringde pappa. och berätta en sak, rolig & tråkig. men i fredags när han åkte till jobbet så föll ett träd ner på bilen och det som orsakade de. va en bäver. helt otroligt. hur ofta händer de? så nu ska han köpa en ny bil, eftersom bilen är förstörd. och det va inte värt att laga. så man får väl se vad det blir för bil, hoppas man får köra den sen bara! ;) imorgon är jag ledig. så då ska jag plugga och sen kl halv 2 ska jag till tandläkarn och spänna det sista innan den ska bort! efter de ska jag ta en buss till vingåker. till fredriks mamma och hälsa på, sen ska jag hem till min egna mamma och fira lasse. :) men nu ska jag sluta skriva, för jag måste diska innan fredrik kommer hem från gymmet. ;D

fan vilken lång dag,  / sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0