onsdag,

klockan är halv 10 och jag kan inte sova mer nu. Så jag satte mej framför pappas nya dator. guuud, vad fin den är! jag vill också ha en sån. ;) igår shoppade vi tills dom stängde. jag köpte 2 nagellack, 3 par örhängen och en tröja. och idag ska vi gå på stan igen. jag hittade en tunika igår, men jag orkade inte prova den. så idag ska jag prova den och se om de är någe och ha. ;P sen ska vi gå i alla affärer som vi inte hann igår. för fredrik letade efter skor. och till slut hittade han några. :) och sen hittade jag ett par byxer igår men dom va slut, och dom skulle få in dom på torsdag. så innan vi går till tåget på torsdag ska jag köpa dom! jag är helt kär i dom. måste bara ha dom! :) sen hittade jag ett par skor igår också, fredrik tyckte dom va skit fula! men jag tycker dom är skit snygga. får se vad alla andra tycker. ;) men nu ska jag gå och väcka fredrik, fast han kommer inte vilja de. =/ men skit samma, han måste upp nån gång. ;)

ha det bra! / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0