onsdag

har inte hunnit och har inte orkat skriva i bloggen, men idag tänkte jag skriva några rader. :) kl är kvar över 8 och jag är skit trött. har varit i skolan som vanligt, sen efter skolan så gick jag & emelie och tränade! när jag kom hem så lagade jag mat och duschade samtidigt. någon mer som klarar de? och på 20 min också! yeah ;P efter maten så satte jag mej och pluggade ett tag. men min hjärna är trött, den orkar inte arbeta! tänkte att jag skulle överraska fredrik, så jag bakade muffins och gjorde en picknick på vardagsrums mattan. men muffins och saft! låter kanske knäppt, men det va hur mysigt som helst! han älskade de. tur att man kan göra så lite för att få sin kille glad. :) nu ska jag snart lägga mej i sängen och kolla på film en stund. men jag vet inte om jag kommer orka hålla mej vaken. kanske om det är en riktigt bra film. ;P nu finns det inte så mycket mer och skriva. skriver mer imorgon! :)


/ sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0