onsdag

är det onsdag idag? fan va fort dagarna går. jag diskade nyss och sen har jag lagt in bilder från romme på bilddagboken. :) idag känner jag mej sjuk, har ont i huvet konstant. och är trött hela tiden, även om jag sov till 12 på eftermiddan så är jag trött. idag har jag och fredrik legat i sängen och kollar på film efter film. och ätit god mat och godis. :) just nu är han och tränar, med sin bror. så jag sitter här hemma. ska snart sätta mej vid den andra datorn och kolla på top model. tur att man har en dator precis vid teven. :) och imorgon är jag ledig, så då ska jag plugga. och bara ta det lungt. ska nog ut och gå en lång promenad också. får se hur huvet mår. ;) nu ska jag sätta mej och kolla på top model.

hej svejs! / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0