söndag,

idag är de söndag, imorgon börjar en ny vecka. skönt att det är sista veckan nu på praktik, och sen lov! :) idag har jag jobbat sen halv 1 till kvart över 9. ett lång dag! nu sitter jag och väntar på att fredrik ska göra klart maten. guud, vilka dåliga matvanor man får, när man har praktik. hinner ju aldrig äta. =/ jag är as hungrig. hör att han börjar duka nu, så snart är det klart. hinner inte sitta här någe längre, känns det som. imorgon börjar jag 7 eller någe. hoppas 8! ska kolla på schemat sen. hoppas, hoppas! sen på tisdag är jag ledig, då ska jag till tandläkarn kl 1 och sen ska jag ta en buss till vingåker. och fira lasse, han fyller 51! :) men nu ska jag nog hjälpa fredrik med maten, så det blir klart fortare! :)

/ sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0