söndag

redan söndag, vart tog helgen vägen? imorgon börjar skolan, har inte gått i skolan på 5 veckor. och jag känner att jag inte saknar de! igår va jag bara hemma hela dagen, dagen började bra. men dagen fortsatte inte så. det vart mycket konflikter och tårar. men sen vart kvällen ganska mysig och bra! :) fredrik & jag låg i sängen och kollade på film och åt godis. idag har det varit en plugg dag. vaknade kl halv 11 och började plugga tills fredrik vaknade. då vart det frukost, och sen pluggade jag vidare. efter jag hade pluggat klart, så kollade jag och fredrik på hjälp. men nu sitter jag här och kollar på tv. men det finns fan ingetting och kolla på. det suger! jag ska sitta här en stund till, sen ska jag diska och plocka iordning alla böcker som ska till skolan. nu orkar jag inte skriva mer, skriver imorgon och berättar om första dagen i skolan! :)

jag älskar dig, förstår du inte de? / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0