söndag

söndagen är avklarad. nu sitter jag här och kolla på tv. och har as ont i läppen. fredrik råkade slå mej på munnen förut, så jag började blöda. och nu sitter jag här med en halv stor läpp! =/ ont som fan gör de. idag har vi tvättat och sen har mamma & lasse varit här, och ätit mat! :) syskona följde inte med, dom va bakis. ;P imorgon börjar jag kl 4, skit skönt! så imorgon ska jag plugga och ta det lungt. innan jag går till praktiken. :) idag beställde vi kläder, jag skulle inte ha så mycket sa jag. men jag beställde 13 plagg, vet inte riktigt hur det gick till. ;) och nästa måndag ska jag åka till norrköping, så på tisdan ska jag shoppa. :) hihi, jag är helt galen i att shoppa just nu. men ska nog bara mest gå runt och kolla i norrköping. eller det brukar låta så oftast. ;) nu ska jag ta några taco chips och kolla på tv. :)

hoppas alla har haft en bra helg! / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0