torsdag kväll,

nu sitter jag på min stora kudde på golvet, i vardagsrummet. :) och kollar på "du är vad du äter." helt okej program om det inte finns någe annat.  idag har jag varit och lämnat lappen om sommarjobb på min gamla praktik plats. jag träffade min gamla handledare och vi snackade lite skit. saknar verkligen dom! sen cyklade jag och fredrik upp till willys och gick runt på elgiganten och onoff, innan vi stor handlade på willys. när vi cyklade hem så kom fredrik på att hans mormor fyllde år idag. så när vi kom hem så hämtade charlie oss, så åkte vi til henne och åt tårta. :)  förut när vi va på willys så ringde annika och berättade att i morse så åkte hon in till vetrinären och tog bort laika. det kommer nog kännas tomt. att när annika kommer, så kommer inte någon glad laika. =/   fredrik är lite nere, men det är inte konstigt. när hon har funnits i hans liv i 12 år. jag är glad att hon va så pigg, fast hon va så gammal. :) nog pratat om de, nu ska jag lägga mej i sängen med fredrik och kolla på film. :) mysigt!

du är mitt allt, <3

 / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0