torsdag,

idag har jag jobbat 8 - 15. skönt att sluta 3 isället för 4. De är ju bara en timme, men det känns som dagen blir längre! :) Nu sitter jag hemma och kollar på tv, ska snart plocka ihop alla kläder som jag inte ska ha. Jag rensade bland mina kläder igår, så det blev en hög med kläder som jag inte vill ha. Kläder som jag köpte i 7;an som är urtvättade och inte riktigt min smak längre. Men jag har sparat dom för jag har tänkt att, den här kanske jag kan använda någon dag. Men det gör jag inte. Så det va dags att slänga bort lite. Fredrik vart överlycklig att jag tog bort kläder. Nu får han plats i garderoben. Men det är inte stor plats över. Jag ska ju åka till Norrköping på tisdag då blir det shoppa, så då kommer det mer kläder. Sen har jag 10 plagg kvar från hm. :) Så nu har jag "bara" 2 garderober, 3 låder & en hylla med kläder. :) Jag hittade en tröja som jag köpte i 8;an, 9;an som jag aldrig har använt. Den kostade 400 spänn. Blir så arg, dom pengarna kunde jag ha köpt någe annat för. Nu ska jag börja tänka på vad jag köper, inte bara köpa. Men Fredrik ska jag med till Norrköping så han kommer hålla koll. Han tycker det räcker med kläder nu, men jag ska bara ha ett par jeans & en munkjacka. bara bara bara, det ordet använder jag ofta. ;P Fredrik ringde förut och sa att våran andra gitarr til gh hade kommit. Så vi ska gå och hämta ut den sen när han kommer hem. Så ska vi nörda hela kvällen! :) Men nu ska jag sluta skriva, har annat och göra! :)

kläder som ska sparas.


det här är bara de som ska ner i byrån. jag har inte så mycket kläder! ;)


kläder som ska slängas. jag kommer säkert ångra mej!


/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0