fredag 15:30

jag hade så bråttom till jobbet, så jag va tvungen att avsluta inlägget. Som jag skrev på rasten! :) nu sitter jag på vardagsrums golvet och kollar på mtv, :) har nyss duschat, och hjälpte fredrik att diska lite. trodde han skulle komma igång då, men nej! han ligger och sover så sött i sängen. Och det får han göra. han sa att han hade sovit så dåligt inatt, och sen vart han bara sur när jag bråkade med honom. så han får gärna sova en stund, så kanske han blir på ett bättre humör. :) kl 6 ska jag möta fia vid bussen. vi ska gå och äta pizza och ha trevligt! :) saknar henne, saknar alla! så ikväll blir en mysig freda kväll med fia helt enkelt! :) och på rasten ringde mamma och hon hade pratat med vårdcentralen. så nästa gång jag får problem och ont, ska vi åka till akuten. nu har jag väntat in i det sista, känns det som. det började för mer än 4 månader. och det blir bara värre, så det är lika bra och åka. så man får veta vad som är fel :) men nu ska jag spela gh med mej själv! :) ha en bra fredag alla, eller ha en bra helg!


/ sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0