ikeeeeeeeeeeea!

Har nyss duschat, så nu ska jag hitta kläder och sminka mej! sen ska jag med ett tåg kl 11,38 till vingåker. sen bär det av till örebro, till ikea! :) fredrik sa aldrig hur mycket pengar jag fick handla för, så det kan bli hur mycket som helst! hihi, jag är väldigt dålig på att sätta stop när det räcker med saker. allt jag hittar tänker jag; den va billig, den tar vi!  den va fin eller det här behöver vi. men igentligen behöver vi inget av det jag handlar. nu får mamma va den som plockar ur när jag plockar i, annars brukar det vara fredrik som gör de. :) sen ikväll ska vi göra hemma gjord pizza, får se hur det blir. nu ska jag fixa iordning mej om jag ska hinna! skriver mer sen,

/ sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0