måndag

Nu ska jag börja skriva här igen! har tagit bort dom gammla inläggen, så nu är den som ny! :)
Nu har jag kommit hem från praktiken. helt slut! är slut i hela kroppen och är helt darrig i fingrar och armarna. skit läskigt! jag försöker slappna av, men det går inte. har sprungit runt hela dagen, tanterna är ju överallt! kan dom inte sitta still? måste nog börja träna armarna och ryggen, känner att jag inte orkar så mycket som man måste ibland! när jag kom till praktiken idag så tyckte dom att jag jobbade för lite, så dom tog bort en ledig dag. så på fredag ska jag jobba! =( sitter här nu och tycker synd om mej själv! fredrik kommer hem om 30 min från gymmet, då får han tycka synd om mej! Och igår ringde Annika och sa att Laika mådde jätte dåligt, så om hon inte mådde bättre idag så skulle hon åka till veterinären idag. jag ska nog ringa henne imorgon och höra. för fredrik vill inte veta när det är dags, men jag vill! imorgon är jag ledig, jippi! :) ikea med mamma, mysigt! och jag ska köra, har inte kört på länge. men nu ska vi börja köra igen, och skriva in mej på körskola så jag får mitt körkort någon gång! ;) nu ska jag lägga mej och lyssna på musik,

ha det bra! / sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0