tisdag kvällll

dagen med mamma va kanon! vi har så sjukt kul ihop. :) köpte lite smått och gott på ikea. de jag köpte, gillade inte fredrik. men det visste jag redan, men jag ville ha de! ;) sen så köpte jag 2 par skor. det behövdes! :) sen stor handlade jag på willys innan vi åkte hem. när jag kom hem så började jag och fredrik göra pizza. fan va god den blev! så det kommer vi göra om. just nu sitter jag och kollar på top model, sen blir det andra avenyn. :) skönt och bara ligga och slappa. synd bara att inte fredrik vill se det jag vill se på. =/ så jag får ligga här själv. imorgon börjar jag kl 2. men ska inte sova länge än 11 imorgon. måste upp och ringa några samtal och sen sätta upp det jag har köpt :) det orkar jag inte göra nu, eller jag har inte tid. nu ska jag gå och ge fredrik en puss innan reklamen är slut. :)

/ sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0