06:45

just nu ligger jag i sängen, med datorn på magen.
fredrik ligger brevid mej och sover så sött!
igår gick tiden sakta, hatar såna dagar på jobbet!
när jag kom hem kröp jag ner i sängen, kollade på en film och sen somnade.
gud, vad skönt det va. men nej, någon ska ju förstårs ringa och väcka mej.
kl halv 1 ringde första och 1 ringde den andra. jag hann precis somna om där imellan.
båda gångerna hoppade jag upp ur sängen, vart så jävla rädd.
jag har börjat sätta mobilen på ljudlös och stänga av vibratorn.
men den här natten glömde jag de, och då så ringde det självklart!
vaknade av att det satt massa duvor och lät utanför fönstret.
men det är skönt och veta att man har gått om tid på sig att göra sig iordning.
sen vill man ju inte komma till jobbet sovande typ. ;p
efter jobbet vet jag inte vad som händer, imorgon ska jag upp kl 7.
lite jobbigt. =/ fan, att jag inte har sovmorgon!
men på måndag & tisdag, då har jag sovmorgon och jag är ledig.
fyfan, vad jag längtar. någon av dom dagarna så kommer min mobil också!
jippi, fett skönt. den lila börjar rasa ihop. stackarn!
fredrik vaknade nyss, la typ hela huvet på tangentbordet och va några centimeter från skärmen.
sen vänade han på sig och somnade om. ;p han är rolig han.
jag ska väcka honom kl 8, då ska han upp och åka cross. :)
nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta frukost.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0