08:04

har nyss ätit frukost. det va riktigt gott!
jag gillar inte frukost, men idag slank det ner.
idag ska jag jobba 08:30 - 14:30.
sen ska jag till körskolan och sitta där,
sen kl 16:40 har jag en körlektion. :)
efter det ska jag hem och städa!
det måste ske nu, innan vi åker.
så vi kommer hem till ett städat hem. :)
imorgon så tar fredrik & jag ett tåg kl 1 till norrköping.
stanna där över helgen. det ska bli riktigt skönt!
det här är min första lediga helg på 3 veckor.
då bestämde vi oss för att åka dit, istället för att ligga hemma.
vi ska shoppa, shoppa, gå på bio, gå ut och äta, sola och bada! :)
hoppas det blir fint väder bara! ;p
nu ska jag kila, ska snart gå till jobbet!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0