13:44

nu ligger jag hemma i sängen,
har nyss ätit tacos från igår. mums!
gick upp kl 20 över 6 idag och gick till körskolan kl halv 7.
sen åkte vi till norrköping, och körde halkan.
det va as kul! guuud, jag skulle kunna göra om det 1 gång till. ;p
vi hade roligt hela bil vägen dit och hem. :)
kl 3 börjar jag jobba, ska bli ganska okej.
jag har inte jobbat sen i tisdags. ;p
jag slutar kl 9 då ska jag hem och fixa.
sen kommer fia in till stan kl halv 10.
sen blir det öltältet. det ska bli skoj. ;D
mindre kul är att imorgon ska jag upp halv 8.
men det får gå, på kvällen ska jag & fredrik ligga hemma och äta godis.
nu ska jag gå och städa upp här hemma, ligger saker överallt från ikea igår.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0